20 Nisan 2007 Cuma

klimatolojik yaklaşım

pekala.. görmemişin blogu olmuş, ısınma turlarına başlamış.. hadi ama yoğun istekler bekletmeye gelmez şekerim, supply-demand :)

bu subtropikal hikayenin ülkemin, şehrimin kuşak çatışması arasında ılıman tavrını korumasıyla bi ilgisi yok, büsbütün çağrışımlar yan yana getirdi bizi. Bizi; yani küçük 'prens'es olan beni ve subtropikal prensesi.. palmiyeler kuzulara savaş açtııı.. en anlamlı birliktelik oluştu: subtropik prenses. (tamamen saçmalık değil, haksızlık etmeyiniz, anlamı içinde gizli saklıdır her hakkıyla biliniz)

sanırım edebi metinsel tarafım kozmik kimyama yenik düşmüştü bir kaç yüzyıldır.. yeni bir çağdayız artık kuzum, dön kendine dedim. geç kaldım. ama geldim.

şekerim, bu meret beni yeniden sararsa yandık.
birikmiş kudurmuştan beterdir.
devamını dilerim.
umutlu bir vakayım kabul ediniz..

burası benim 'ada'm, ama lütfen beklerim..
(herkes kimsede olmayan üç şeyiyle buyursun lütfen-aranızda anlaşınız)

hava açık ve güneşli, şayet gelirseniz 'ada' da gönül rahatlığıyla yayılabilirsiniz..serbest.

0 tropikal esinti var..: