24 Nisan 2007 Salı

"pati"kadan yürüyünüz..

ayakkabılarım artık ayaklarıma dar gelmiyor nicedir..artık sadece modeli değişsin diye değişiyorlar..halbuki öylemiydi küçükken??hele ben, hele ben..dombili ayak cik cik kuşu :) uğruna bebek arabaları alınacak şişlikte tombalak ayak hem dee..tarak marak kalmamış neyseki kuzum, gayet otuzdokuzum, şıkım, estetikim.. ne de olsa bir topuk yüksekliğindeyim ama prensesim :)

tabi dar gelen kaplar bileşince basınca dayanımı azalır,kati suretle artışa odaklanır.. peki o zaman bir de dolu tarafından irdeleyelim, zira yakışır; ve doğrudur, dar gelen kaplarda değildir sükuna eriş, bu tamamen büyümeyen patiler teorisi.

patilerimi seviyorum ben. büyüseler de büyümeseler de uygun kaplara hep "bulunabilir" modunda yanıyor ikaz lambası. kaplar bileşik ya da ayrışık, çatışık ve ya çitişik.

seviniz.
topuklu giymeye devam ediniz.
kavramayı tam kavramak için abartmadan babetlere geçiniz.

zira babet hayat kurtarır.

ada: mobildi bugün. pati "izlerinin sesi" var toprakta, takip etmeyin, daire çizdim :)

0 tropikal esinti var..: