2 Mayıs 2007 Çarşamba

mayıs çöreği


mayısım geldi.. fırından yeni çıktı çörekler, kokuları üstünde.. nefis mayıs çörekleri..

yeni bir şehirde yerleşeliberi iki yılı çeyrek geçti..
sevdim seni şehr-i istanbul.. sultanlar aşkına!!

gördükçe, tanıdıkça, yanlış anladıkça, rehavetine kapıldıkça, kendinde olmayan zamanlara daldıkça, çıktıkça, daraldıkça, kokladıkça daha çok sevdim.

seni "içindekiler"le sevdim, kaynakça muazzam.

hoşbulmuştum henüz erken, sarıydı yerler.
ben sana kızdım. sen beni kırdın. çemberin çizgisine bastım, "yandın" dedin, çık oyundan. bir şans dedim? duymadın. git biraz dedin, dolaş öyle gel.. daha yeni gelmiştim.. peki dedim, dolaştım. ama dolaş dolaş bitmiyorsun..galiba yine ayağına dolaştım..

sevdin, korudun kolladın.. barıştık, uzlaştık, alıştık, karıştık.

farklıydık, ben seni anladım. sendeki beni anladım.. "farkındalık"tık.
"lacivert" zamanlar boyadım kendime.. dalgalarına beyaz köpükler çizdim, kuzuydu onlar.

sevdim seni.

bir şansım daha olsaydı diyip, 95indeki Louis'e dondurma ısmarladım.
şansım senmişsin. öyle dedi Louis. ayakkabılarını fırlattı, koşmaya başladı mayısa. sonbaharda giyecekmiş geri. sen bilirsin :) acıktım.. mayıs çöreklerinden kaldı mı Louis??

adada toprak kokusu var. toprak suyunu içti.. susamış.

2 tropikal esinti var..:

Adsız dedi ki...

Benim de Mayıs'ım geldi. Her sene gelişini kendimce kutlarım zaten içimde. Bu sene çok daha görkemli bir gelişi oldu yalnız. Biraz şımarmış, farkettim ama yakışıyor ona doğrusu...

Şimdi kapakları açmak ve naftalin kokusunu dolaplardan gidermenin tam zamanı.

Neredeydi acaba yazlıklarım?

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

heyy..
mayıs çöreklerinden de var hala..biliyorum seversin, ben yaparım da yemez misin :))
yazdıklarını bulmana yardımcı olabilirim.. soslu makarnalar gibi!
ya da i saw a man on the corner..and he was eating his burger :))