8 Mayıs 2007 Salı

uluslararası savaş baltaları

bir sene-i devir daha..

ne ara bir tam buluşum gerçekleşecek dostlar???? hayır biz daha düne kadar istanbul-izmir-ankara kesişemezken; amerika-fransa-ispanya-hollanda naapsın??

kesişsin değil mi. kati suretle kesişmeye çalışsın. çalışmadan olmaz. a şehrinden b şehrine saatte bilmemkaçla gidersek neden olmasın, hadi bakalım "çevir sayfayı" puhahaha.. yorum istiyorumm :)

özledim sizi. ama hepinizi bir arada.

ama olsun, zaman mekan değişken. dostluk baki. biz kesişebilenler iki noktadan itinayla bir doğru geçiririz sizin yerinize de. aklınız kalmasın, fikrimiz sizinle..

bu arada adadan direkt uçuşlar sağlanır :) hareket vakti mayıs on iki. yolcumuz kalmasın..ve unutmadan, savaş baltalarını gömüyoruz!! (hadi ordan "kushbein kusbein")


gönül dost ister şenlik bahane.. baltası cabası.
"senin, sadece senin için.. garip sevinçlerim.." (chorus: all of us)


"öylesine bir tatil"lerden kopupta, sen yine bildik mekanında dost başa şimşir tarak muhabbetlerle süsle hayatı, kah camdan cama, kah yokuş yukarı yokuş aşağaa..biz farklıydık kuzular, anlayana sivri sinek saz.




yaşa dostum dünyayı.. ömrünce keyfini sür.. insanlar değilse de , kelebekler "özgür"dür..

adada bi sürü bi sürü kelebek var, uçuş uçuş uçuş...

6 tropikal esinti var..:

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

flashback ucagina hos geldiniz.
kalkislar/inisler hava boslugunda cereyan ediyor bu planette. bosluktan kalkip cocuklugun yumusak yastiklarina gomuluyoruz zira.

biz diyorlar farkliydik. ah be diyorum, keske farklilik olcegi olsa, bir gorseniz. ah diyorum, kaldirimlar biliyor, bi siz bilmiyorsunuz.

ah diyorum, 12 mayis'ta potikareli etegimle katilimlara girissem, butun dunya buna inansa, bir inansa, hayat bayram olsa diyorum.

kelebekler diyorum be kuzum, siir gecesi curcunasinda ucus ucus ucus, kelebekler. cevir sayfayi evladim, ustumuze coreklenen basinci olcucez.

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

ay sonunda canlandı bişiler, yaşasın kelebekler.

imdadıma hızır gibi yetişen, petit kare boğultusunda ilk kurtarılacağım;
ses veriyorum: basınc 1 atm, kahretsin nşa'dayız :)

yok yok. acil bi girişim, toplaşım şart. ben özledim.

heyy! pis tırtıl, neden yiyovsun yapraklavı kıtıv kıtıv :))

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Küçükkün en sevdiğim dizinin son bölümünde, arka ses aşağıdaki satırları söylerken, ileride kaç kişinin yaşamının yumuşak karnına dokunacağını tahmin eder miydi acaba?

"...growing up happens in a heartbeat
one day you're in a diapers,
the next day you're gone
but the memories of childhood stay with you for the long haul
I remember a place...a town...a house
like a lot of houses...
a yard like a lot of other yards
on a street like a lot of other streets.

and the thing is...
after all these years,

I still look back...with wonder."

from the final episode of "The Wonder Years"

Baltaları gömdük biz...

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

yağızım, the conquest of the polyconsolerım :)) kıyamadım, farklı son ikisi de yayında.. diğer baltalara da sap mı gerek nee? yok yok, bunlara bi kelebek göndermek lazım, bi de vadi.. :))

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

E Kaş, Kalkan'ımız tutmuşken, yapsak mı Ağustos'ta hep beraber bir Kelebek Vadisi? Orada özgürmüş kelebekler... :)