17 Haziran 2007 Pazar

hobicik bubicik içi dolu turşucuk

yok öyle konsantre olamamak, başlamak bitirmenin yarısıdır ama tabi önce hissetmeniz gerek.. ben hissediyorum şapşahane olucak ;) nedense sizden daha çok heyecana tabiyim. hadi hayırlısı..herşeyin..

bilesiniz, bitmiş halini en çok ben görmek istiyorum.. eminim "yapılmışı var"dan daha güzel olucak.. eser parmaklarınızdan çıkacak ya ondan bu kat-i yorum.. eeeéé.. bu da çatlıcak hali hazırda: http://www.racingz.com/content/view/118/41/

ben bu fikri sevdim çok. fikirden öte fikirden ziyade..ona ilk baktığımda hikayesini dinleyebilmeyi ister gönül, boyası kanadından muzip bir incelikte, ayları saatlerine, saatlerini dakikalarına ayırdım ben. beklemedeyim.. hobicik bubicik temiz eller operasyonudur bu, duyurulur; hadi bakalım kolay gelsin..

bide küçücük turşucuk bi durum var;
günün sonuna doğru yorgunluktan mıdır bilmem bi melodramik olmuşum ki ne ala..sözleri melodiyle izleyiniz, zira dramatik değil bilakis pek keyifliyiz.. bu akşam adada son ses nostalcik biraz romantik az buçuk bi ara verdik, içimden geçtiniz... gerisi size ithaf, ben elçi, zeval olmaz..
dinledim.
sustum.
hani loş ışık olsun, manzarası tanıdık bildik..istedim.
dinledim. sustum. düşündüm. sevdim. özledim.

durum bu mudur, budur..

"İltifat et bana
Çocuklar gibi sevindir
Yarısı benimse bu günahın
Yarısı da senindir
Zaman zaman acılardan
Bir yol geçer acıtmadan
Sen aslolan sevgimizden bahset
Terketmiyor biliyorsun seni de beni de
Tutulduğumuz bu sevda kömür renginde
Esmiyorsun kaç zamandır sevdam göğüme
Bulutları ezberledim
Terketmiyor biliyorsun seni de beni de
Tutulduğumuz bu sevda kömür renginde
Söyletmiyor serbelam son sevim dilime
O diyorum esti diyor geçti diyor..."

ben sustum ya bak fısıl fısıl neler geçiyor insanın aklından fikrinden.. ;)
bugün ikinci tekilsin(iz)..

0 tropikal esinti var..: