23 Temmuz 2007 Pazartesi

max. yüzey gerilimi min. gülümseme

tatil zaruri ihtiyaç.. huzurlu sakin bir deniz kıyısında, hani hep yangelip dizboyu sulara, iyi niyetle gülümseme ihtiyacı duyarım ya.. dalga sesleri yanıma kar, bilmem artık başka ne isterim..
en acilinden, en kumundan güneşinden, en uzun ve şehirlerarasından..
a şehrinden b şehrine gidiş, gidiş, gidiş vaktidir.. dönüşü açık. dönüşü molalı..

"kırılmak" nasıl ifade bulur ki cümlenin içinde; ki etkisi uzun süreli olsun, faktöriyelli olsun.. ifade arzısı olsun, delsin geçsin, içinde patlamasın.. "üzülmek" ve "incinmek" peşisıra.. "gurur"u ifade dışı tutuyorum..

galiba kırıldım çok, üzüldüm, belki de incindi gururum.
gurur meselem değilsin, olduğun gün yoksun zaten.
bil ki, yüzeyde gerilim maksimum.
bil ki bundandır gülümsemek istemeyişim.

herkes payına düşeni alsın, ben ağzımın payını aldım.
dilimi ısırdım.
gözlerimi kapadım.

soğuk sulara ayaklarımı soktum..

denizim, kumum, güneşim; sizi özledim.. iyi niyetle gülümsemektir derdim.

4 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Hep bir rüya gördüm;

Az gitmişim, uz gitmişim,
"Balık İzlerinin Sesini" takip etmişim.
Her uyanışımda aslında yeniden uykuya dalmışım,
Kendi halinde, uslu bir masalmışım...

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

ve balık izlerinin sesi der ki: "sevginin en güzeli, en gerektiğinde verilenidir.."

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Peki adanın küçük prensesi kırıldıysa, o da bir çiçek alsa, ona baksa, hem koymaya da gerek yok fanusa...

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

neyin var
talk to me.