5 Ağustos 2007 Pazar

içinden geleni söyle..kalırsa yazık olur..

parmaklarım kaşınmaya başladı çok..pazar gününün en güzel saati, asla ertesi günün sendromuna düşürmeyen, meltemin en hakikisinin vakti bu.. esip geçmenin tam zamanı..

öncelikle buz gibi tropikal içeceğime biraz daha buz katıp, bırr'lamadan fona son günlerimin beynimin sol lopunu tümüyle işgal eden melodisini de bir ekleyelim.. şimdi tamam oldu.. ayaklarım parmak arasının mutluğunda, omzumdan gelen güzel esinti ile elele, ver elini "söz"kardeşim temposundalar.. bilirler, söz uçar yazı kalır.. "yaz" derdindeler.. ne mutlu bize.. kendimizi kandırabiliyoruz ya, helal.

tatilim geldi, ama çok. öyle böyle değil. denizinde kumunda güneşinde de değilim artık zaten ne yazıktır ki yaz bitti :) ağustos geldi mi indirimler başlar, yazlıklar toparlanır, on beşi vurduktan sonra yazın hoşçakal senfosini yağmurlar söylemeye başlar.. ne yapalım artık.. en azından sezonu ben kapatacağım, en son denizin tuzunu ben alacağım, açamadım vakti zamanında zira bahanemdir nisan kokulu paris.. bahanem geçerlidir.. açılamayan sezonun en üzel kapanışı benden :)) hadi artık gelsin vakit; hem olsun, sen hele bi gel..uzaklar sana gelir :))

aaa.. izmirim var önce sırada, gidip şık bir vazife getirilecek yerine, güzel şehrimin güzel havası içimize çekilecek, kordonunda gezilecek.. sokaklarına adım atmanın dayanılmaz hafifliğiyle bilirim ki ayın sonu gelir çabucak parmak uçlarımda.. bugünden tezi yok tatilime kilitlendim.bundan sonra her ne konuysa yazılmaya değer, ucu tatil kokacaktır duyurulur; bu da benim sun-i solunum şeklim.

oksijene nebatiyim, cır cır öter ağustos böceklerim.. ve ben "sana böyle uzakken seni bir daha sevdim, yanına gelebilsem bir daha dönmezdim.."

http://www.plak.gen.tr/dinle-Pinhani+Hele%20Bir%20Gel&id=6213.html

3 tropikal esinti var..:

mevudugaga dedi ki...

yanlız kaldıysan
kalkıp pencerenden bir bak
güneş açmış mı yağmur düşmüş mü?
dön bak dünyaya

herkes gitmişse
sakince arkanı dön bir bak
dostun kalmış mı?
aşkın solmuş mu?
dön bak dünyaya
dön bak dünyaya

yanlız kaldıysan
kalkıp pencerenden bir bak
güneş açmış mı yağmur düşmüş mü?
dön bak dünyaya

bir sonbahar kadar yanlız
bir kış kadar savunmasız
yada ilkbaharsan yolun başındaysan

bir sonbahar kadar yanlız
bir kış kadar savunmasız
yada ilkbaharsan yolun başındaysan
asla vazgeçme

kalkıpta pencerenden bir bak
güneş açmış mı? yağmur düşmüş mü?
dön bak dünyaya

bende bu şarkılarına bayılıyorum.

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

di mi.
güzel şarkılar. bayılasılar, doğallıkları sevilesiler..

partt! hanimiş pinler.. beni geçen yıl emir komuta hesabı sokup d&r dan uzaktan kumanda aldırıverdin, ne iyi etmişsin. sahi kuzum sen nerden keşfettin ki? benimki de soru,pes :))

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

ben de bir gün her zaman ki D&R ritüellerimden birini yaparken çalan müziğin büyüsüne kendimi kaptırıp sormuştum bir görevliye "kim bu çalan tatlı insanlar?" diye. O gün bugündür de hiç sıkılmadan dinliyoruz kendilerini!!!!

Geçen sene olduğu gibi, bu sene de tatile çıkarken bir Cuma günü, kulaklarımda şu nağmeler olacak; "Cuma günleri, valiz hazırlamak için..."