4 Eylül 2007 Salı

geldim geldimmm...!

subtropik prenses de yeniden yayında...
boş bulundum sanırım, bir çırpıda hoşbuldum..

ay ama ne yalan söyliyim, gitmeden öncekinden beterim. enerjisizim ya (bu işte bi terslik vaar)
ve ne yalan söyliyim, biraz daha özleyebilirmişim bıraktığım herşeyi...
(part'ım ne kadar haklı bu hususta)

olmadı gerçekten, olduramadım.. azımsadım bu minik havalandırmayı..
kızgın kumlardan serin sulara atlamayı şimdide özler mi insan.. ah ah.. ya sevingül ile bahadırı.. kozmik kimyamın melodik sesleri.. ahh tropik o içecekleri.. kırmızılı yeşilli.. ama nane suyu buu...

ya tatilin iyisi kötüsü olmazmış ben bunu bilir bunu söylerim!!

anafikir şu ki;
çalışmak neyimize kuzular, yan gelip yatalım, üç kuruşa talim dirsek çürütmektense, yatalım eğlenelim içelim gülelim..ahh babam, sen dersin ya bazen utanmadıktan sonra buz gibi yaşa dünyası bu diye, ay ne diyim, buz olup eriyelim mi :))

hadi bakalım tatil biter, yaz biter, bir valiz kapanır amaaa yenisi açılır.. parizyen ay lambam, ben ışığı yakmaya geliyorum, perşembe akşamüstü görüşür müyüz! ahah,kim derdi ki yılda iki, paris'te kapını çalacak bu göz yakmayan dalin köpükleri :)) haberleşelim..

leylek havada yine hadi bakalım.. altı aylık semi-mobil hayatım başlamadan önceki son tırrım turları bunlar! sonra bahçeşehir-sarıyer hattı aşınmakla bitmeyecek gibi, amanın!

peeahh, tatilim canım benim..ben senin güneşini suyunu huyunu seveyim!!! dalıp cupcup rüyalara serinlemeye devam edeyim.. zaten adada hava ne yaptığını bilmiyor, bir açar bir kapar durumda...

keywords: tatil kum midye çakıl taşı ayışığı şezlong havlu mohito ahtapot iskele tropik-bar bingo disco snack havai-fişek paraşüt davay davay osman-birgül sık-sık wow come-on up up up...

5 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Part'ım gelmiş hoş gelmiş, dediğim gibi bu yaz çok çabuk geçmiş; bitmiş.

Bu akşam Blondie Cookie bende kalacak, keşke Subtropik Prenses de bize gelseymiş...

mevudugaga dedi ki...

hoşgeldin diyeceğim ama tatil dönüşü bunu bana dediklerinde çok sinirleniyordum.Tatiller hiç bitmese ne güzel olur.Ama yine de sen hoşgeldin.

mevudugaga dedi ki...

ya geldin tatilden ama yine yoksun ): nerdesin

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

tazecik geldimmm, ara uzun oldu ama detayları geçiyorum bu akşam :))

mevudugaga dedi ki...

bekliyoruzz (: