13 Eylül 2007 Perşembe

ta ta taaamm.. STP yeniden :))

ay heryeri otlar bürümüş adada, peşpeşe yalnız bırakınca böyle oluyor işte; şimdi sıkı bir kış temizliğine girişmek gerekecek..

anladığınız üzere geldim ben.. :))

full mobil-yorucu bir mini avrupa turundan sonra, ayaklarım hala kendine gelememenin verdiği sıkıntıdan muzdarip, bir bel bir baş bir boyun bir boğaz bir burun şeklinde dertlerim mevzu bahis. ağrılı sancılı bi ortadan dalış yaptım haftaya ve sanırım boğulmam an meselesi..


bu kadar mı to do list birikir, nasıl girilir, çıkılır mı içinden, hayırlısı :(
ne tatilin silületi kaldı ne bişi ben de.
zaten kış gelmiş anacım, millet kabanları çizmeleri çıkarmış yürüyor şanzelizenin taşlı kaldırımlarında, amanın dedim, ama ama ama daha geçen hafta, kızgın kumlar serin sulardı..ama ama ama.. inince taşı toprağı altınıma; ah dedim güzel şehir, hayat sende akıyor bee..


gelgelelim önümüzdeki bir kaç uçuşu hava şartlarımdan dolayı iptal ediyorum, en azından bu haftasonunu devirene dek. Yeniden yapılanmam lazım..organizasyon ve senkronizasyon temel problemler.. hani nası diyovsunuz sis; ahah! "out of order"

İşin en güzel yanı "Parizyen Ay Lambası"nın ışığını yeniden yakalayabilmekti.. canım dostum; teşekkür ederim :)) ve misafiperveliği için "tuz gölü"ne de :))) bir gün denizimize kavuşuruz değil mi :)) resimleri de yolluyorum en kısa sürede..

ah ah ah , nası unutulur..mamma miaa; Léon ve muhteşem midyeleriiiii.... nefis nefis..!

enternasyonel bir buzdolabının recently added parçalarını gururla sunarken;
okura not:
STP is under construction till weekend...
best mucuks to all.








2 tropikal esinti var..:

mevudugaga dedi ki...

oh ya.bu kadar ara verme yaz arada bi merakta bıraktın valla (:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Partım, iyice koyverdin walla sen bilmem farkında mısın? Bırak otları, sarmaşıklar sardı be etrafı!!!!