28 Mayıs 2008 Çarşamba

trt ankara çocuk korosu


Doo-reee-miii
Do re, do re miii
re mi faaaaa, re mi re mi faaa
bu bir şarkı,bu bir dilek
seslerden sözlerden bir demet
bir özlem, bir niyet
sevgiye barışa bir davet
çağırıyor, kardeşliğe,
güzele doğruya iyiye,
katılalım dilersek bu sevgiye dilersek ezgiye...

yükselsin göklere bu dostluk şarkısı
ulaşsın kalplere barışın çağrısı
düşmanlık olmasa insanlar kardeştir
savaşlar olmasa dünya cennettirr...


do re mi... do re dore mii
mi dooo...do do...


nostaljika serisi oldies but goldies TRTyle devam ediyor... yok efendim bizde maşrapa falan..bildiğin chorus yaklaşımı..

efendim hikaye özeti şöyle;
hastaydım, muhtemel bir çocukluk rahatsızlığıydı
bilimum ilaç plus tam bir haftalık istirahat
peki ben nasıl mı geçirdim, henüz tek haneli taze kardelenken o bir haftayı..
tanrım her sabah,
ama her sabah,
tam bir hafta her sabah
bu şarkıyı dinledim ben.. :S

sınıfa eli boş dönmek olur muydu,
ahhh, ahh,
durumu kontrolüme alıp tamamen pedagojik daldım...
minik ted minik ted olalı böyle şarkı öğrenmemişti :))
detone kaygımız da yoktu, ohh.. çalsın sazlar, vur beline kazmayı!!!
yıldızlı aferin :)

4 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Part'ım geçmiş olsun, dikkat et kendine!!! Ben de dinlemek istiyorum "do re mi"!!! Nereden bulabiliriz peki?

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

ah part'ım hasta diilim, turp gibiyim.. ilkokuldan bir kuple hatıra anlatıverdim sadece.. öperim yanaklarından :)

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

partişkom hem sen neden karalamıyorsun artık???

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Ya yanlış okumuşum, neyse sevindim hasta olmamana o zaman! Az kaldı az, yazıcam ben de!!!