12 Haziran 2008 Perşembe

bakım onarım-onamam

vücudumda biriken laktik;omuzlarımı yerçekimine yenik düşürdüğüyle kalmayıp, koltuğa paralel duruşa zorluyor.. yani haftanın daha sallanır gününde sekizyüzbilmemkaç mil yapmak yaramadı.. anacım, hakikaten yüksek yüksek tepelere ev mev kurmasınlar, atı yelkeni onların olsun, uzuuuuuuuun köprülerden geçedursun; ben almiyim... se bai dü :)

puffffffff... hakikaten bu yorgun ve durgun ruhani salınımdan acil uyanmam, uygun adım hanenin her köşesine ulaşmam; elimin yettiğince toparlanmam, üstüne üslük erken merken kuzu saymam gerekiyor..

sıpa the jr çit atlıcak bu pazar..
seferin seyri; sahil kasabası
nedeni "birlikten kuvvet doğar" hesabı...

o halde; gelir noktası üçlü beşli
söz biter prenses gider yazı kalır...

hiç dik açıya gerek yoktu şimdi ama, neyse :))

1 tropikal esinti var..:

Adsız dedi ki...

Özlediğimiz aslında kendimiz miyiz?? Yoksa yaşanmadıklarımız mı bilemedim...
Şimdi gitsek o kıyılara yine bulur muyuz kendimizi yada yaşayamadıklarımızı..Yine o eski keyfi alır mıyız kordon boyundan yine bilemedim...
Bildiğim şey, adanın bu kıyıları da İzmir kokuyor...hemde çoookk..
VE Yarın o koku derin derin ciğerlere çekilirken, deli gibi özlemle anılacaksın kadim dost :)))