25 Şubat 2009 Çarşamba

ses miyim,sus muyum..ben neyim..

kaderi yer çekimine yenik yaşıyorum bu aralar..
değiştirmek elimizde olsaydı, acaba neler yapardık?

kendimle bir "bütün", sanal dünyamın subtropik kuşağında bir "çeyrek" yaşıyorum zamanı..
hayatı basit kesirlerle yaşasaydık, ortak paydada buluşabilir miydik?

mantığıma savaş açtım, aklım yarım.. keyfe keder, açık kalp ameliyatı.
ama geçinmek için illa narkoz mu almak gerekir?

geçimsiz, süssüz, püssüz, manikürsüz gün akışım...
ve gecesi gündüzünden muzdarip, beynimde sonsuz küsürlü çarpım tablosu..
sahi etkisiz eleman hangisiydi? ben yutanda kaldım...

ben bu çarpanlardan dertliyim, işin psiko-bilimsel yanı bahane...

ada'yı -15 sol yanından vurdu...

6 tropikal esinti var..:

Unknown dedi ki...

ne vurdu -15 solundan???

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

bir çeşit "soğuk hava dalgasında ölçülebiken sıcaklık.." diyelim sen çek nereye çekebilirsen :)

Adsız dedi ki...

belkide amiral battı oyunu ...bir nevi...

nereye çekersen ya hani :))

Adsız dedi ki...

kediyavrusu derki...
hani madem çek nereye çekersen ...
hani yani çek fayton çek hesaaağbı misal :) o halde belkide bir neviii, nev i şahsına münhasır bir amiral battı oyunu ....??!!!

imsa : enercik çikolatan :)
( bu sıfatımada ayrıca bayıldım )

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

enercik çikolatalar çok faydalıdır. amiral battı oynamak da faydalıdır. o halde oyun enerciktir, çikolata amiraldir, bazen batmak faydalıdır :))))

Adsız dedi ki...

peki o halde,
- olaya birde retrospektif açıdan bakmak gerekirs e:Ppp biber acıdır...hayatta acıdır :))
peki bu durumda hayat biber midir ?
yoksa biber hayatın ta kendisimidir :Pp
bu bir çelişkimidir ?
bu üçünü istiyorum :)))))))


hahahahahah
seviyrum seni supangilem :)