8 Mart 2009 Pazar

varsın böyle geçsin ömrüm...

yaa, işte öyle.

içine girmiş bir kere insanın, yoluna çıkmış bir taş kaldırılmış yılların birinde yerinden; bölünmüş yıllar bir dörtlük zaman olmuş.. hala hayrete düşürürken beni, ben bakmışım o bakmış.. gece ay görünmüş, yüzüne vurmuş bir beyaz güzellik olmuş..yine gün doğmuş, bir varmış, bir yok olmuş..

sevdası kendinden büyük yürekler için ağırdır günler.
günleri hızla koşarkense anlamaz insan.
günler koşarken yürek ağır;
ağlamayı da bilmez, gülmeyi de bilmez olur insan; kaç hareketlik ezberdir oysa.
ezber unutulur.


varsın, biraz böyle geçsin.
biraz da böyle geçsin.
su yolunda, gün akışında, akıl yaşta, gönül taşta kalsın..

topuklu ayakkabılarla çimlerde yürünmüyor azizim..
içine içine batıyorsun toprağın.

*****

iyi geceler yastık altında birikmişlerim..
bugünlük kıssadan hissesizim...
müsadenizle biraz da sessiz...

******

"...bir çekene sordum, dedim ki aşk rengini söyle
dedi ki alacalı, bazen de ebruli...
bir içime sordum
dedim ki doğruyu söyle;
dedi ki rengi gece, bu sevda kurşuni..."
******

1 tropikal esinti var..:

Adsız dedi ki...

ah be....ezfin geçtin gene yüreğimi.. iliklerime kadar anladım biliyomusun...Hani anlat desen belki dile gelmez sözlerim ama anlarım bilirsin.görürüz biz yüreklerimizi zira...
ben müsaade etmiyorum sessizliğine..
kısssalar hissesiz olabilir elbet bizde bundan bi hisse çıkartmayız olur biter.
ama sakın sessiz kalma
varsın renklerin en kurşinisi toprak yüreğine giri giri versin nolur ki, bi avazda acımadıki diyiverirsin..alışmadık mı biz böyle yapmaya hı ?
susma sakın susma..emi?
seviyorum seni....