14 Nisan 2009 Salı

yine akşam...

yıllar sonra hani bu satırları da evirip çevireceğim ya-yolumuz varsa daha gidecek- eminim bir garip hikaye de o an olacaktır cebimde yaşanmayı bekler. bu devran hep böyle dönüyor ve dönecek.. hoş ben çözmesine çözdüm kum tanesinin derdini de, yine de yağmur şemsiyeyi ters çevirmeden şekil bozulmuyor; nasılsa rüzgar çarptıkça istediği kayadan istediği kadar alıyor payını.. kayalarının üzerini dönmeyen şemsiyelerle koruma derneği açalım diyorum...
yaşamayı bilmeyenin söz hakkı olmasın, gülmesini bilmeyen dükkanını açmasın, dünya malı dünyada kalsın be kuzum... üstünü kapatması öğretildi ya hep, duruma alış dendi ya; varsın öyle olsun, bu oyunun kuralları hiç değişmedi, aman yeni icatlar çıkmasın.. birilerini bozmasın.
"içinde enkazlar dolu biriyim ben; tek derdim can çekişenlerden..." derken yazar, yıllar yıllar önce de aynı dertten muzdaripti zaten :) bu da üstel paragraf sağlaması.
herkese mutlu paskalyalar ;)
adaya rüzgar nerden eserse, oradan tutuyor benim başım...

***************
"vurulur gönül dediğin bir kuş kaçamam,
mazim bu kadarmış bozdurup harcayamam
değeri var her şeyin altından satamam,
ben unuttum dünü geçmişle yatamam
yine akşam yanıyor yansın sigaram, yine aşk var dönüyor dönsün dünyam
istemem ziyaret etme kalbimi bir daha...
anladım sen çok büyüksün sana göre değilim,
bir boy eksik bir beden küçük ben sana göre değilim
benim aklım kıt deliyim anlayamam, benim aklım zor sorsan cevaplayamam
yine akşam yanıyor yansın...."

0 tropikal esinti var..: