30 Haziran 2007 Cumartesi

karınca (z)

problem var.
çözümü tebdil-i mekanda çıksa da mekanda aranıyorum inatla..
inadı bir yere bırakmak da olmuyor, ne yardan ne serden hesabı..
ama içimde bir ihtilal havası hüküm sürmekte hani yedi onda dört onda beş gibi.. bir isyana teşvik.. bir spazmik sorun..

yorgana göre uzanacak ayak yoksa da uygun ebatta yorgan da mı yok diyor yazar.. zaten hava sıcak diyorum, yorgan bulmuşsun ne ala.. samanlık seyran sevgiler de yok zaten. otur derdine yan diyorum. otur mekanı benimse.


bir süredir yanıyorum. bir süre daha istemiyorum.

iyi ki doğdum zamanlarım geçince babalar gibi dayanmayı bilen yürek eşiğim dibe vuracak endişesindeyim..bir bakmışsın karınca ağustos böceğine yan gelip yatmayı öğretecek..

adada bir kuytu köşe bulmalı. çekilmeli, düşünmeli, hareket planı hazırlanmalı..
to do list.im kabardı.


mutlu günlerde aranızda görünenlerle kıvanç duymak ne demek sorarım.
mutsuz parantezinde, parantez içindekilerle kıvanç duymayı ararım..
cevab-ı muhakeme istemem.


"ben beni bilirim.
gel gör anlatamam.
gir bak içerde, hem bahar hem güz
dünya malında, komşu bağında, billa gözüm yok
dururum dümdüz.."






0 tropikal esinti var..: