14 Ağustos 2007 Salı

ama masaaall..

öncelikle tüm masallarımdan, kahramanlarından ayrı ayrı özür dilerim..

bana bir masal anlat desem ilk hangisini seçerdiniz merak ettim.. hansel ve gratel, rapunzel, pamuk prenses ve yedi cüceler, bremen mızıkacıları, abartıp la fontaine'den seçmeler.. hani bir varmış bir yokmuşla başlayıp, girişir, gelişir,mutlu/suz sonuçlanırlardı bunlar.. hani sular seller olur; beyin haznemize dolar taşardı ya aynı cümleler, kelimeler, hatta resimler.. ve hepsi bizim vitaminlerimizdi ya, hani uyumadan önce sütle beraber...

geçenlerde feci tökezledim sormayın.. bir başlık, bir boşluk, bir başlık, bir boşluk! ):
biliyorum hafızam bir kaç yüzyıldır bana inadı kurusun, hiç dostane yaklaşmıyor.. derdimiz var mı var.. ama olacak iş mi canım.. böyle de bırakılmaz ki yolun başında..

ne yani çocukluğumun yarısı için yine Affan Dede'ye para mı saymak mı gerekecek.. ooff..
kim derdi ki bir gün o örnekli açıklamalı opsiyonel dünya; gün gelir boşluklardan ibaret salınır durur..

o halde değerli masalzedelerim;

saçını demir parmaklığa bağlamayı unutup sallandırdığım ve çektirdiğim acı için Rapanzıl'dan, ormanda ne işleri olduğunu bir türlü hatırlayamadığım ve dolayısıyla o tatlılardan evi dahi bulduramadığım başıboş dolanan Hansel ve Gratel'den - kimbilir belki de daha kötüsü geldi başlarına, emini hala dolanıyorlar- ; prensini bulamadığı için ebedi uykuya dalan Pamuk Prenses ve gıyabında yedi cücelerinden, hangi hayvani katılımcıların olduğunu hatırlayamadığım ve dolayısıyla hiç kurulamayan harikulade ekip Bremen Mızıkacıları'ndan, ve hatırlayamadığımdan olsa gerek adını sayamadığım nicelerinden.. özrü bir borç bilirim..

yaa.. hele bi de o canımın bitanesi bana "ama masaalll" derken gözlerimin tavanda kopya arar hali aklıma geldikçe kahrım beni aşıyor azizim..


hadi çocuğum, siz de evinize artık, tutun bakiim elimden..

0 tropikal esinti var..: