9 Ağustos 2007 Perşembe

mayhoş'um ben..

ay pek sevdim. kendimi buldum bu magic word.de..
abartmıyorum yaa.. utanmadan bi de telif haklarını satın alıyorum.
mayhoşum ben; duyurulur. olasım geldi, oluverdim değil.
öyleymişim; farkındalığım kabardı.
hem var mı ötesi..
hmm..
sth sweet sth sour!!
tadından yenmez hesabı ;)
aynı nar gibi..
ekşisi vaarr, tatlısı varr.. ama en makbulu mayhoş olaaan :)))

iftiharla sunarım:




2 tropikal esinti var..:

Unknown dedi ki...

subtropik naber? ya benim yazılarıma sansür mü gelio..beğenmedin mi yoksa? daa önce yazdıım yok...yoksa başka bir blogger altında mı yayınlıiim çalışmalarımı:P onu mu dion şekerrrr...

askerliğim manisa çıktı haberin ola :)

mujk

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

şekerim olur mu hiç öyle şey,
sen ki bu adaya adım atmış ilk dost!! yolladığınız her yorum itinayla hümbürdetilederek, adaya yerleşiyor, merak etmeyiniz..

eee şimdi ben şafak kaç dicem; erken ama di mi :)) hadi hayırlısı ola, gel tezkere gel tezkereee..

öptümssss