18 Eylül 2007 Salı

güllerim soldu...

hastayım ben :((

iki gündür evle bütünleştim, dallandım yeşillendim..
doktor besin zehirlenmesi diyor, bak sen!
zaten aşırı yorgunluktan overload sinyalleri vermeye başlamıştım ki bu da tuz biber oldu..

yazamayışımın bir nedeni var anlayacağınız.. kaldı ki eylül alabildiğine hızla geçemeye devam ediyor. Ekimde toparlanabilirmişim gibi bir his var içimde bakalım hayırlısı..

cuma günü de koçlar gibi okulun yolunu tutmaya başlayacağız bakalım..
yaşlandığımı hissediyorum :((
öpüldünüz...


4 tropikal esinti var..:

mevudugaga dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.hastalık başa bela.Neyse ki sen evdesin. ben evde kalıp dinlenemiyorum bile ): iş iş iş
keşke bende bu hastalığım süresince evle bütünleşebilsem (:

az kalmış okuluna da hayırlı olsun (:

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

evdeyim ama es kaza cumadan yanımda kalan ajandam sayesinde ofise çevirdim evi..çalışıyorum bak vakit bu vakit olmuş.. :(( işten kopamayan çağın kadının muhterem profili bu olsa gerek :)

Arolium dedi ki...

geçmiş olsun..

Unknown dedi ki...

Geçmişler olsun.. kurtulman için acil aşk, yanına söğüş güsellik, bir tutam heyecan, bol miktarda çikolata, birkaç parçada yeni pabuç diliyorum..
öps..