31 Aralık 2008 Çarşamba

İki Sıfır Sıfır Dokuz…

Yıllara geçişler artık nedense eskisi kadar “aman efendim hoş gelişler olaaa” naralarımızla süslenmiyor olsa da yine de insanın içini sıcacık yapan bir kıpırtı olmuyor değil… yaşadığımızın karı bir yıl daha “yıl yığını” arasında yerini alırken, yine yeni umutlarla yüzümüzü hayırlı bir yıla dönüp “merhaba” demenin tam vaktindeyiz… bastık ayağımızı, çekenin bir yüzü kara :)

******
Bir hayal kırıklığı - bir tatlı heyecan dalgasında sinüsoidal gelip gitmelerle dolduysak, yine geçti, yine bitti denecek kadar kısaymış meğer dedirten zamanın t halinde kaldıysak ve yıllara meydan savaşında bir yol daha kat ettiysek ne ala… umutlarımızı bazen yolda bulduk ya da yere düştüğünü fark etmedik ama bu almanaktan da öğrendiğimiz çok şey var dostlar!

*****
Ben sabrımı tarttım bu yıl, doldum taştım ama kayıplara karışmadım.
Öğrendiğim yine çok şey oldu –bin şükür-, bir kez daha çok öğrenecek şeyim olacağını anladım…
Yıldızlı aferin!

*****

Geride kalan yıla teşekkürüm sonsuz, hala sevdiklerimle beraber olma şansını bana/bize verdiği için… Gelecek yıldan da en büyük harfli dileğim bu tek satır… Geri kalanlarsa sessiz harfler altında ufacık tefecik zamanlardan ibaret… yaşarken tadını çıkartmak üzere!

******


arada bir tıklayıp da ada sakinlerini mutlu edenlere sürprizdir! Prenses iftiharla sunarken, adını koyamadığı herkesi de kocaman kucaklar, iyi seneler diler...



buç'um; yeni işinle birlikte musmutlu bir yıl seninle olsun!
partişkom; bu yıl olacak, reklam dünyası seninle çalkalanacak, savul 2009 !! :)
gökç'üm; daha çok görüşeceğiz, eğleneceğiz.. ayt'ımı da seni de çok seviyorum!
yay kızı deli hatunum; go and visit Ukraine and i wish u a good love luck!
cic'im; unutmadım siziii... sizin yılınız olsun 2009, &still...ces't une belle histoire ;)
tuç'um; hola! mutlu seneler ola! bu yıl barça'ya geliyorum, kimse beni tutaamaaaazzz :)
metalik askerim; hayırlı tezkerelerin ola :) daha mangal yapıcaz boooolcana :)
özo'm; özlemeyelim bu yıl birbirimizi, kop gel hep istanbula :)
parizyenim; dalinin seni 2009'da da çoook sevicek!!!
blondie cookie'm; we missed the previous but maybe we could catch-up this year ;)
kedi yavrusum; kuzu bu yıl seni çok mutlu görmek istiyoo, bi de beyaz :)
seç'im; devirdik hayırlısıyla bu yılı, ama çalkantılı ama kahkahalı, teşekkür ederim yaşananlara haydi o zaman eller yine havaya, mutlu bir yıla :)
brk'ım; sen yine olduğun gibi kal, benim için sakın değişme :)
api'm; jr.ı bana bu yıl göstermezsen çekeceğin olsun ama çok da mutlu bir yılın :)
ürün yönetimim; (tuç&ferim); bu yıl da yüzünüz hep gülsün, seviyorum sizii :)dosealas'ım; nicedir hışır hışır sesler gelmez oldu adaya; 2009 bol şans getirsin sana :)
mevum; 2009da da yaşasın blog kardeşliği :)
demir çelik, ses veriyorummm!!! sizi seviyorum, mutlu senelerrr :)

******

Hal böyleyken,
İki sıfır sıfır dokuz, hazırız bekliyoruz…
Herkese en pırılından mutlu seneler!



3 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

In 2009, you will be the most beautiful "Part" of me...

...like you did the last 17 years!!! :))))

Abes ile İştigal dedi ki...

Vallahi devirdik 1 yılı değil mi bacım , acısı , tatlısı ,moru ,borası ile :)
Daha nice yıllara inşallah morsuz , pembe yıllara :p

Adsız dedi ki...

kuzuuu'....en beyaz mutluluklarda elele gözgöze olmak dileğim..
birlikte göz kıprmak en beyaslı sefinçlere hayırlısıylaaaaa
:) yuceeee yuceee mutluluklar sanada...

ne demiş yazar..hemide senin için BU YIL FARKLI OLACAK b miii'riimmmm :)
hissediyorummmm ve seni çooook seviyorummmmm