13 Eylül 2009 Pazar

Pazar Keyfi :)

Pazar gününün en sevdiğim yanı - hele de hava böylesi kasvetli iken- aslında bilmemkaçıncı fincan ama adı sıcacık "keyif" çayı olanını yanıma alıp, istriye koltuklarıma gömüldüğüm ve dünyaya açıldığım anlar.. mümkünse arkafonda bir çizgifilmle.. :) pazar demek, pazartesiden önce gelen en kıymetli zaman demek. Bünye mümkün mertebe yoga etkisinde.

ohh diyorum, şu an ziyadesiyle dünya bana güzel diyorum...

******
aslında tüm haftanın içimde patım patım patlayan ve rüyalarıma dahi adeta "enjekte" olmuş düşüncelerimle geçmesi, bir boşluktan ziyade kafamın ne denli dolu düşüncelerde olduğunu gösterdi bana.. herşeyi kafamda bu kadar kurguladığımı bilmiyormuşum meğer, meğer kendimle ilgili farkında olmadığım bir sürü ayrıntıcık varmış.

neyse ki keşfettim.

demem o ki, sadece eksik olan B12'ye yormam haksızlıkmış bazı şeyleri. Dünya etrafımda döner sandığım anlarda da prenseslik tasladığım kadar da değilmişim hani. Bunları da bu "boş" hafta anladım. Anladığıma yandım yanmasına ama şimdi bunlardan arınıp, pazar keyfimi yeni başlangıçlarıma hazırlanmaya bağlıyorum.. bağlayabilirim de sanıyorum..

******
yeni başlangıçlar demişken biraz paylaşmaktan zarar gelmez sanırım.
yine bir sayfayı kapatıp diğerine gidiyor prenses, tacı yine saçlarının üzerinde (aman diyim düşmesin :)).. elemtere...

kariyerimde taze başlayacak yeni bir hikaye önsözüm var, bir öncekimin sonsözüne bağlanan.
umarım yaptığım değişimle beraber bu kez tebdil- mekan ferahlığı kaplar içimi..
hazır içimde bu kadar enerji hala varken, kendimle hala iyi geçinebiliyor ve destekliyorken..
istek, azim hala cepte bunu da biliyorum.. sel de götürmemişken hazır, ben hazırım bekliyorum..

******
bana şans dileyin!!!! :))

******
siz şansı dilerken(!) ben de bu yolda benimle olan herkese teşekkürlerimi iletebilir miyim.. :)
en başta "disko topu"m ve "şans bambu"m.. sonrasında "yanımda olan" hepiniz.
seviyorum..sizi de, sevmeyi de..
teşekürlerimle.. ;))




0 tropikal esinti var..: