20 Kasım 2009 Cuma

ıslak saçlar..

ıslak saçları kurutmak gerek. enseyi korumak ve kollamak, beyni beyincik ayrımında kuru bırakmak, soğan kısmını kabuğundan ayırmak, ama asla nemli bırakmamak gerek.

düşündüm de , belki ıslak saçla dolaşmaktandır kafamdaki bulantılar.. fikirüstü bir boyutta pek muhtemel devreleri yine karışmış olabilir... diyelim hayırolsun. olur mu olur..yıllarınızı verdiniz de ne oldunuz devresinde, içinden amper geçmeyen lamba olmak da varmış, direnci koymuşsun bahane..yanmadı mı yanmaz..

bulantılar bir yana, ıslak kalan saçlar diğer yana dursun, kupkuru bir havlu elimde, kendimi kur(ut)tarmaya çalışıyorum.. :) ben bunu hep yapıyorum!

çünkü, inandığım; aslında her nemli hikayenin kurumaya mahkum bir yanı olduğu..
biraz müdehalenin kime zararı olur ki..
sözüm meclisten dışarı,
sözüm kadehini dostça kaldıranlara :))

*****


1 tropikal esinti var..:

Adsız dedi ki...

Aman bulantı sakın şeyden olmasın, ayy çok fena :) e, sen de dikkat et biraz tatlım. Neyse, bu sefer kurut iyice de bi dahaki sefere daha dakkatli olursun. Kadehim senin için kaldırıyorum, hem de (şaşıracaksın ama) dostça :)