15 Mayıs 2007 Salı

sıfat tamlaması

bir fincan papatya çayı. sinirleri yatıştırıyor..iyi geliyor.. bu işte bir "bit" yeniği var kuvvetle muhtemel. içtim, şimdi daha iyiyim. iyi, sıfatın adı.

olayları bazen grafiksel yorumlamak, yorumları anlamak, üzerinde tartışmak, dilbilgisi kurallarını silbaştan tekrar etmek gerekiyor. iki manası zıt kutuplu "hiçbir" ve "birçok" bitişmiştir nedense. önceleri biraz tuhaf geliyor, ama sonra alışıyorsun. manyetik bir sonuç. manyetik bir rezistans.

ya hiç, ya da çok.. ben anlayamadım sizi. "inat"la bitişiyorsunuz. sıfatsızsınız. kimlik sizsiniz.
yolunuz açık olsun.


kararlarla karalanıyor beyaz düzenekler. silgisi yoksa hata yapmamasını öğretiyor. kah eğik düzlem, kah dönmedolap. Affan Dede'ye para saydım, limit yetersiz. satın alma gücüm yerinden oynamış, hop hop hop, altın top. (ezop)

gelgelelim tamlamalarla tamlanan, belirtili belirtisiz zincirleme kurulan her cümleye inat, yalnız başınasın. hayal kırıklığın aldığın sonuç. güzellik sıfatın adı.

ne güzel ya da ne değil, önemsiz.
çok mu kolay, asla.
zorluğunu seviyor muyum, yoruyor.
amaç yorulmak değil, yorgun sıfatın adı.

papatya çayı : bizce isim tamlaması.
papatya : seviyor, sevmiyor..





bugün adada dumanla iletişim kurulabiliyor ancak.. bir de, papatyalardan taç yaptım..meğer yapılmışı varmış..

1 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

"Sıfat Tamlaması"; aslında kendisi bir isim tamlaması. İronik değil mi?