17 Mayıs 2007 Perşembe

masal perisi

"sizi siz yapan hayattaki seçimlerinizdir."

eskiden mahallede "hullahop" diye isimlendirdiğim yuvarlak halkaları göbeğin üstünde çevirmece yarışmalarının en aranan yüz güzeliydim; yıllar geçti, gül güzeli oldum..

istemiyorsan giderim..giderim..

gidesim yok, kalasım var. alkış tutulmasından öteye bir selamlık duruştur sahnede en ışıldadığın an. oyun biter, gitme vaktidir. Gidesin yoktur, kalasın vardır. gözlerin ışıldar, hatta dolar; kalbin atar, eko yapar. heyecandır, gülümsemen titrer. güzel andır..

kararlarıyla yaşıyor insan. arkasında durmasını bilene sözüm..

o halde kararı verip, gitmeyi ya da kalmayı seçmeli.
tebdil-i mekanda ferahlık yokmuş.. denendi. acıttı. yüzölçümü hesaplamasını yaptım, sağlama da buldum hatamı..
dönüş o dönüş.
kalıyorum..

"küçük prens"esim..ondandır; sesim değil gülümsemem titriyor..



1 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

Fanusundaki çiçeği yalnız bırakmayacağını biliyordum...