19 Temmuz 2007 Perşembe

püffff - vol.2

ben doğdum.
bugün.
iyi ki doğdum.

varlık sebebim annecim, varlık sebebim babacım.
seviyorum sizi, kayıtsız şartsız.
iyi ki varsınız..

şımarıklığın hat safhasındayım iki gündür, yoruldum :) yaşlılığımı kapatmaya çalışıyorum.
abarttım galiba..sakinim.
yaşımın güzelliğini yaşamaya karar verdim. bitti yirmialtı, gelsin yirmiyedi..
hoşgelsin, şansıyla,bahtıyla,mutluluğuyla..

dilek listesi yaptım.
tutuyorummm, tut-tum!
püffffff...

alkışları duyayım şimdi, haydi hepberaber :
"hepi börtdeyy tu yuuu,
hepi börtdeyy tu yuuu, hepi börtdeyy, hepi börtdeyy, hepi börtdeyy tu yuuuuu..."

:)))
teşekkürler..
yaşıyorum sizinleee....

2 tropikal esinti var..:

mevudugaga dedi ki...

doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce (:

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

teşekkürler sevgili çikolatalı parfe :)

adaya hoşgelmişsin, esmissin,geçmişsin..