18 Temmuz 2007 Çarşamba

püffff - vol.1

yaşlanıyorum! isteyen istediğini söylesin.. gidiyo mu abi bi yıl daha ömründen, gidiyo.. derdine yan, yapcak bişi yok :) yok ikinci yirmilik, yok otuzbeşin üçte ikisi, yol yarılamalar.. merdiven dayadın mı üçüncü onluk dilime dayadın. çıtırlık bitti mi,bitti. sene dediin öyle çabuk devir ederki.. aahh ah.

evde de kaldım anne yaaa :((
neyse canım, geçer bu da. geç olsun güç olmasın.. e hayırlısı!

hadi bakalım, şimdi gelelim agucuk mugucuk zamanlardan sonra ilk aklın yaşta değil başta olduğu panaromik listemize..

yanıtlar "yıl içinde akla ilk gelen" olgu/bulgu/kişi/zaman/yer şekindedir. gerçek hayat kaynakçadır..

0: kendimde diilim, süt..
1: anne,baba,abi
2: anne,baba,abi
3: anne,baba,abi
4: saçlarım kesildi :(
5: nimet anaokulu-23 nisan-mavi elbiseli tören
6: nimet anaokulu-23 nisan-kırmızı elbiseli tören
7: ted.li oldum ben
8: anne,baba,abi,kardeş (nasılda hoşgeldi-5 kişi olduk)
9: taşındık => "yeni" mahalle
10: sanemin doğum günü
11: ilkokul ingilizce tiyatro - anne rolü, ispanyol dansı - ortaokul(yine ted.li oldum)
12: prep e, yıldızı kapıya astık :) - meral derinçay
13: yılbaşı panosu
14: coğrafya sözlüsü ve ing. de meliha keos
15: şiir gecesi - gitar çalıyorumm
16: çılgın bediş - ted 10.yıl şenlikleri- istanbul gezisi -ankara gezisi
17: uludağ - eter ve kurbağa - münazara
18: offf... bi sürü bi sürü bi sürü
19: izmir - hoşgittim - mağara mağara mağara :)
20: izmir - bacak uff oldu - bodrum gezisi- evim güzel evim - petkim-thermo :(
21: izmir - formasyon- heat/mass/thermoII - erdemir - alp cafe :)
22: izmir - labII- diploma- mezunuz bin şükür - iskenderun yaz- steffi&mıstık-olimpos-kabak
23: izmir - kaşkaloğlu+mastır (helal!!)
24: izmir - kaşkaloğlu iso 9001:2000 :)) +mastır.. (bi sürü bi sürü)
25: istanbul - sarıyer-çorlu- _ _ _-_ _ _- bursa :) - istanbul...
26: anane :((( - iş miş tez mez - dede :((
27: ..........................


seneye kaldığımız yerden devam ederiz artık...
perşembe mumları üflicem.. ve bir sene daha açılacak en dokunulmamışından...gıcır :P

hadi bana iyi ki doğmalar :)
önden bir püffffffff...!


3 tropikal esinti var..:

The Conquest of the Polyconsoler dedi ki...

E biricik partnerime de benden bi önden püfff...!!!

WASABI dedi ki...

Sevgili STP,

Doğumgünün kutlu olsun

Viva Blogista Hermanos
(tamamen attım ama kulağa hoş geliyor)

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

partishkom, biriciksin sende!hep öyle kal.

wasabi kardeş! adaya hoşgelmişsin, iyi etmişsin..

teşekkürler önden, pastadan da yemez miydiniz :)