18 Mart 2009 Çarşamba

derinlemesine temizlik...

mevzunun üç boyutunda kaybolmadan, fazla dallandırıp budaklandırmadan hababam dikkat dağıtmaya çalışıyorum. fazla yoğunlaşmaya gelmiyorum, malum taşlar biraz oynamaya dursun...kah gezenti,kah stabil, bu bir "hands clean" operasyonudur, çaktırmayınız..

insanın kendini kandırması çok kolaymış azizim.. bulutla kavga etmesi de; zira kümül kümül olmuş da gökyüzü bu aralar haberim olmamış..kışın güneşine kanmışım..

bir varmışım bir yokmuşum zamanlarımla boğuşurkense etrafı toz duman kaplamış.. nasıl gereksizden bir konsantrasyonsa kalbimin aklıma giden sıvı akışını engeller olmuş..asıltılardan önümüz görünmezken işin kimyası şaşmış... ay ışığında kandırılmışım...

madem bilincimizde anlık ritmik düzelmelerle yapabiliyoruz bu çıkarımları, vakit seyrelme vaktidir.. sadeleştikçe durulma, çok yoğundan az yoğuna yol alırken "kararın" ince zarında bırakmak zamanıdır tortuları.. gereksizi çökeltmek lazım ki saflık derecesine yaklaşsın yürek..

velhasıl, adada derinlemesine temizlik var, biraz süpürge sesi ondandır.. verdiğimiz geçici rahatsızlıksa bundan. ha bu arada, elim değmişken dekorasyonda minimal çizgilere kayıyorum, malum "basit güzeldir". böylelikle adada "hayat kolaylaşır", herkes mutlu olur diyorum.
yüksek matematiğe hiç girmiyorum; bulutlarsa umrumda değil..
dostlar sağolmalı.
ve mottolar allahı var.

"the only way of finding the limits of the possible is by going beyond them into the impossible.."

0 tropikal esinti var..: