14 Mart 2009 Cumartesi

oynayan taşlar..

hani bazen uykusunda bağırmak ister de boğazı kurur ya insanın..sesini çıkartamaz bir türlü... ne kadar basmak istese çığlığı o kadar içine bağırır,sessizlik çıkar, nefesin daralır..işte onun gibi bu cumanın ertesi.. boğum boğum, yağmur yağmur.. iç sesim kulaklarımda çığlık çığlık...dışsessizim.

koptum.
bi süre maşrapa var görüntüde.

hayatımı update etmeliyim.
ve yine..
yine..
yine..

bu kızı yeniden büyütmeliyim; farkındayım.

******

sözüm sana mı bana mı bilemedim. sana ne söylesem; sonuna eremedim...
ben sıramı savdım;
sevdam mı, kavgam mı diyemedim...

*******

"Kırılıyosun bak hemen eriyorsun,
Şeklini ne bozuyorsun geçiyor bunlar..
Islak yanaklarına ne bakıyorsun,
"Oynayınca biraz taşlar" akıyor yaşlar....
Kendini pek kaptırma şu yıldızlara,
burcuna yükselenine hiç bakmıyorlar..
Sırlarını vermişsin hep aynalara,
"Güzelmişsin, çirkinmişsin" taç takmıyorlar..."

2 tropikal esinti var..:

Adsız dedi ki...

hani yağmur yağarda bazen,
hani gökgürler ya arkasından
hani şimşekler çakar peşinden
işte öyle bir şey...

hani yıldızlar yanıp sönerken
hani yılları sayarda insan
hani bir telaş duyar ya birden
işte öyle bir şey...
.
.
.
işte öyle birşey....

SUBTROPİK PRENSES dedi ki...

evet, biraz öyle biraz böyle bir şey..açıklamasız, boyutsuz,uzantısız, yalın halinde...